E-shop Megapixel.cz Registrace

Prosím o radu při výběru fotoaparátu...

Sledujte toto téma přes RSS
  • 1 | Stálý odkaz | Vloženo 12. 08. 2010, 19:22

Hezký dobrý den. Uvařuji o koupi fotoaparátu, ale nevím ještě jaký a hlavně jakou značku popřípadně volit. Investoval bych +- 5.000,- Kč. Jsem začínající fotograf, amatér a fotografovat budu doma, oslavy, rodinné fotky, dovolená a pod. Urči fotoaparát s optickým stabilizátorem a optickým zoomem 5x a vyšší. děkuji za případnou pomoc při výběru a Vaše osobní názory

Citovat
    Odpovědět

2 | Stálý odkaz | Vloženo 17. 08. 2010, 20:06

Nikon Coolpix 4200

Citovat
    Odpovědět

• 3 | Stálý odkaz | Vloženo 17. 08. 2010, 22:31

Reakce na #1

Dobrý den, momentálně máme vynikající nabídku velmi univerzálního přístroje http://www.megapixel.cz/samsung-wb600.

Citovat
    Odpovědět

4 | Stálý odkaz | Vloženo 18. 08. 2010, 17:38

dobrý den, potřeboval bych fotoaparát na natáčení HD videa, které chci vkládat na youtube.cz. Nejlépe Panasonic nebo Canon s možností zoomovat během natáčení. Který fotoaparát v ceně zhruba do 5 tisíc (čím levnější a kvalitní lépe) byste pro tyto účely doporučil a jakou kapacitu karty zvolit. Děkuji.

Citovat
    Odpovědět

• 5 | Stálý odkaz | Vloženo 20. 08. 2010, 09:06

Reakce na #4

Dobrý den, obávám se, že Panasonic ani Canon takový přístroj nenabízí. Já bych vyral například http://www.megapixel.cz/sony-cybershot-dsc … ibrny. Vhodná karta je například http://www.megapixel.cz/sony-ms-xm8gs-duo.

Citovat
    Odpovědět

6 | Stálý odkaz | Vloženo 20. 08. 2010, 11:45

děkuji za odpověď. Myslím, že třeba Panasonic ZX1 má taky možnost zoomu během natáčení. Co říkáte na tento přístroj?

Citovat
    Odpovědět

• 7 | Stálý odkaz | Vloženo 26. 08. 2010, 12:30

Reakce na #6

Dobrý den, proč ne, ve své třídě je celkem slušný. Chybu s ním neuděláte.

Citovat
    Odpovědět

8 | Stálý odkaz | Vloženo 27. 08. 2010, 00:17